U okviru svake kompanije, jedan od najvažnijih segmenata poslovanja predstavlja svakodnevno deljenje raznih vrsta informacija i podataka. Zbog toga, čuvanje svih važnih IT segmenata koji na dnevnoj bazi cirkulišu kroz sisteme kompanije, zahteva posebnu pažnju.

Shodno njihovoj kompleksnosti, informacije se mogu čuvati na dva načina:

Interno

Na lokalnom računaru i serveru

Eksterno

Na hard diskovima ili eksternim serverima

U modernom vremenu, nezavisno od sfere u čijim okvirima vaša kompanija posluje, internet i njegovo celodnevno korišćenje su nezaobilazni faktori. Iz tog razloga, bez adekvatno postavljene ICT Infrastrukture i računarske opereme, koja podrazumeva dobro povezanu mrežu u celom kancelarijskom prostoru, deljenje bilo kakve vrste podataka bilo bi nemoguće.

Kako biste izbegli smetnje pri svakodnevnoj komunikaciji, razmeni podataka, ili drugih poslova u kompaniji, oslonite se na I.N.A. IT & COMMS specijalizovani tim, koji nudi dve mogućnosti kada je u pitanju ICT Infrastruktura i podrška.

To su:

  • Postavka startnog sistema i
  • Nadogradnja postojećeg sistema.

Postavka startnog sistema

Odnosi se na klijente koji tek započinju posao, pri čemu se izvršava evidencija prostora, a onda se koncipira koje su vrste IT opreme najbolje za optimalno funkcionisanje poslovanja. Od izbora rack ormana, mikro tika, rutera, UPS-a, servera, pa sve do tipova računara i brzine interneta, savetujemo klijenta i u dogovoru sa njim radimo na izradi ICT Infrastrukture koja će pružiti najbolju podršku korisnicima u okviru kompanije, pri deljenju, čuvanju i zaštiti podataka – sve to u skladu sa potrebama.

Nakon uspešne postavke sistema, I.N.A. IT & COMMS tim stručnjaka zadužen je za održavanje sve IT opreme, što podrazumeva proveru funkcionalnosti i izbegavanje bilo kakvih zastoja i poteškoća koji bi otežali poslovanje ili finansijski oštetili kompaniju (u slučaju nepravilnog čuvanja i gubitka važnih podataka).

Nadogradnja postojećeg sistema

Podrazumeva unapređenje postojeće ICT Infrastrukture u trenutku kada kompanija povećava obim posla i proširuje svoj tim. Tada može doći do problema poput preopterećenja trenutnih IT sistema, a to dovodi do sporijeg funkcionisanja resursa, samim tim i do sporijeg načina obavljanja posla. Zbog toga, važna je nadogradnja svih sistema, čime će brzina deljenja podataka biti optimalna, ali i održavana na najvišem nivou.

Svaka postavka ili nadogradnja sistema koncipira se, sprovodi i održava u skladu sa željama i potrebama klijenata. Važno nam je da razumemo sve što je bitno za održavanje ili eskalaciju vašeg uspešnog poslovanja, kao i da u skladu sa tim reagujemo po pitanju svih aspekata vezanih za IT.